dijous, 4 de setembre del 2008

marinero d'agua dulse

Hui me n'he anat a passar el dia a la facultat, a vore com quede en xilografia, serigrafia i altres merders que tinc per ahi. I entre classe i classe me n'he anat amb l'Adrià a fer unes canyetes, pa que no siga tot patir. I per la vesprada me n'he anat a sa casa a fer l'automatrícula per al curs que ve, un parell de cosetes a vore si em retire del món universitari com el tot a floretes, que no serà per falta de ganes. Pose un poc de presses i correres este montatge fet a pataes per a que vegeu com vaig fer les xilografíes per al text de l'hora escotada. Es veu en un minutet, però la realitat és molt més espesa: nou-cents gravats vaig tindre que estampar sols per a este text. I al tòrcul mira si li vaig pegar voltes, una p'anar i l'altra pa tornar... i encara no s'ha menejat del seu puestet.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Cordons, mestre! Arribe al teu bloc/g per pura casualitat, i què em tope? Recordons!! Aquest pluriprojecte 'pinta' molt bé. La veritat és que obri la gana de tenir-lo. Felicitats per endavant.

Anònim ha dit...

...I que conste que no sols t'he 'mirat' aquest post, que he fet un seguiment àdhuc en el Gàlim aproximat de l'oncle Albinyana. Salut.

Jordi Albinyana ha dit...

A mi m'obri la gana d'acabarlo i que el tingueu! Un abraç!