dijous, 9 d’octubre del 2008

Llibres


Ara va de llibres la cosa. Des d'ahir i fins al 16 d'octubre es pot vore a la casa de cultura de Xàtiva l'exposició dels dibuixos de Pell de pruna. El 16 fem la presentació del llibre. I la imatge de dalt és del quadre que s'ha quedat l'ajuntament del meu poble per a la biblioteca, que inaugurarà el pròxim 22 d'este mes. De llibres també perquè estic pintant, també per a la biblioteca, un quadre que a males penes em cap en la paret més gran de l'estudi. Ja vos l'ensenyaré en estar més presentable.

3 comentaris:

Francesc Mompó ha dit...

Tens un llenguatge molt teu; no se n'assembla a cap altre. Ets un artista amb majúscules. Felicitats.

Àgueda ha dit...

Hola Jordi:

Estaba mirant la teva pàgina i les coses noves que faràs i volia possart-te un missatget quant el meu "CUÑAOOOOOO SE HA DELANTAOOOO!!!" (hehehehe)

És genial el quadre, m´agrada molt... ten´s força... ARTISTA!!!

FELICITATS!!!

Àgueda Climent.

joan olivares ha dit...

Xe, eixe quadro em sona. Ja vorem si va a l'Ajuntament o què...
Ha ha ha...