dissabte, 29 de novembre del 2008

Museus i polseguera

Pep m'ha enviat este video tan xulo del Guernica de Picasso. És curiós, el dimecres vaig estar en Madrid vegent-lo. Em vaig arrimar per a vore de prop algunes coses, i es posa a pitar com una loca. La tiparraca que estava allí s'em va dirigir com si haguera anat cara el quadre bufat i en la xufa fora: " Caballero!!(xiiica!) No se me aserque tanto!". Si total m'havia arrimat un poquiu... Després vaig vore altres obres, no tan famoses, i li vaig pegar un bufit a un quadre (ni vigilat ni hòsties) i... es va fer un rogle negre!! Tenia borrellons i tot apegats!!! Això pot ser, hòstia? Supose que deuen tindre cirurgians per a espolsar les obres, però deuen estar de vacances. Després vaig anar al prado a vore el Jardín de las delicias del Bosco, acabat de restaurar (un ascàndalo, aneu a vorel). I en arribar a les pintures negres de Goya lo mateix, més merda c'un palo galliner. Ja podrien ser un poquet més mirats, que això feia vergonya. Aixina i tot vaig disfrutar com un marrano.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Jordi, per a disfrutar com un marrano, no s'ha de ser marrano: tu ja m'entens, això que tu has dit, es diu tautologia, marranet meu. Ale, un bufidet a l'orella i un grapadet als...