divendres, 15 de gener del 2010

FES QUE PLOGA



Fes que ploga és un llibre acordió fet en xilografia, a planxa perduda i en tres estats. Vaig començar a donar-li forma en setembre de 2008 a partir d'un xicotet gravat que vaig fer un dia de pluja, en part mogut per una cançó de Tom Waits que em pegava voltes pel cap. De la primera maqueta, que cabia en el puny, vaig anar a parar a aquest que fa, una vegada obert, poc més de dos metres de llarg. Els vaig acabar de fer en febrer de 2009. L'edició consta de 25 exemplars numerats i signats i el preu del llibre és de 240 euros. Si estàs interessat o interessada en adquirir-ne un, envia un mail a jordialbinyana@hotmail.com i em posaré en contacte amb tu. En el video de dalt es pot vore un recull de fotografies del procés, des de les planxes de fusta fins al muntatge de les tapes i la funda, passant per tots els estats i entintats. Espere que vos agrade.

3 comentaris:

Mercè ha dit...

M'AGRADA MOLTÍSSIM!!!
Ja sé que és un llibre plegat, però me l'imagine emmarcat ocupant dos metros de paret... Impressionant!
Molts besets!

Jordi Albinyana ha dit...

Gràcies Mercè. Ja m'havia dit algú que si el tinguera l'enmarcaria, però la gràcia d'este llibre està en que és un gravat plegat, i si el tens entre mans pots apreciar els relleus, el tacte, els matissos de les tintes superposades...tots ixos detalls que, d'estar enmarcat darrere d'un vidre, es perdrien un poc. Un abraç wenda!

DE TOT UN POQUET ha dit...

És preciós!. Ja en parlarem. Àngel