divendres, 23 d’abril del 2010

Les portes de Ca Tarsi




Este setembre passat vaig pintar les portes de la cafeteria Ca Tarsi. En un principi vaig pensar en fer un dibuix en paper i que després el passarem a vinil, però en lo que m'agrà a mi anviscar-me vaig acabar dibuixant directament en rotulaor (m'ha eixit condidor) sobre el tablero pintat de blanc. Després el Xoro les va lacar i les va montar. Dins també vaig fer més dibuixos, però d'un altre palo més divertit. Anem completant el projecte amb uns setiets (posavasos pals erekes) serigrafiats i, ara en poder, unes cartes amb el mateix disseny de les portes (la mitat de dalt és la que he gastat per a la capçalera del blog). Ja aniré ensenyant conforme vaja fent.

1 comentari:

DE TOT UN POQUET ha dit...

I jo que vaig estar fa uns dies i no me n'hi vaig adonar. Déu meu com estem! Passa'm altra vegada per correu el que tu saps i ho acabem... Àngel

PD: Fins dissabte a Benifairó.