dijous, 11 de març del 2010

Miquel Gil m'ha trencat el boli




Que cabró, direu. Pos no, l'home ha vingut a l'estudi a firmar les 500 caixetes de l'edició llimitada que he fet per al seu disc de jazz amb Manel Camp trio i el David Pastor. També tot serigrafiat a mà, que a mi em va la marxa. Jo ja havia numerat i firmat les caixes i les serigrafies que du dins i clar, després de pegar-li tant de meneo, el pobre boli mos ha enviat a fer la mà. En firmar Manel (el boli el posa ell) ja ho tindrem acabat i a punt per presentar com toca.

2 comentaris:

Àlex Albinyana ha dit...

Ja m'avisaràs d'algun concert tamé i voré millor "lo qués lo tot de l'assunt"... Espere que no haja acabat aquesta gira.

PD:cotxina

DE TOT UN POQUET ha dit...

Ja ho vorem. I a vore si tinc temps de desplegar el que tu i jo sabem.